6. marca 2013

SPRING 2013 MAKE-UP TRENDS (BLUE)


Jar nám už pomaly, ale isto klope na dvere.
Prvé hrejivé lúče vo mne ako „dieťati Slnka 
v znamení Leva“ vzbudzujú príval pozitívnej 
energie a inšpirácie. Tentokrát som sa však 
nechala išpirovať ja a to najnovšími trendami 
v oblasti líčenia na jar 2013.


Hitom tohtoročnej jarnej 
sezóny budú predovšetkým:

A: svieža, žiarivá pokožka
B: prirodzene husté definované obočie
C: pery v odtieňoch červenej
D: výrazné riasy
E/F: očné tiene v modrých a zelených 
tónoch (najmä pastelové odtiene), očné linky
A: Ralph Lauren, 
B: Zac Posen
C: Prada
D: Gucci
E: Giorgio Armani
F: Kenzo

Inšpirovala som sa najnovším 
trendom spod štetca Giorgio Armani
(obrázok E vyššie uvedený).

AKO NA TO:

(Stručný obrázkový návod)


Ako ste na tom vy - riadite sa 
každoročnými novými trendami 
alebo si určujete svoje vlastné?
Máte skúsenosť s používaním 
modrých tieňov?

4 komentáre:

  1. Výborný článok, nádherné líčenie :-) Kombinácia hnedej s modrou vyzerá naozaj super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uff, no mne sa veru modrá v líčení málokedy páčila (viď príklad martinky z turca a jej podobných), ale vidím, že keď sa zvolí správny odtieň, tak je všetko v poriadku...len treba vedieť ako na to :) a inak som prišla na to, že tohtoročné jarné trendy líčenia mi sedia na 110%:
    A: svieža, žiarivá pokožka - spraví make-up
    B: prirodzene husté definované obočie - mám
    C: pery v odtieňoch červenej - mám
    D: výrazné riasy - chvalabohu mám
    E/F: očné tiene v modrých a zelených tónoch (najmä pastelové odtiene), očné linky - linky mám :)

    super príspevok, len tak ďalej...kulli

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekné.. ja sa ale na tú modrú absolútne necítim :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento rok vysli nove - tekute ocne tiene od Amway - seria sa vola: Enchanted Garden. Zaciatky ma privadzali do zufalstva, lebo som bola zvyknuta nanasat tiene spongiou... na tieto treba pouzit prst...!
    Reakcie okolia su vsak potesujuce a ja sa citim ozaj perfektne upravena. :)

    reklama na ne:
    http://www.youtube.com/watch?v=pEN5MWQzPAY

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...