8. marca 2013

PASTEL AQUA-GREEN MAKE-UP TUTORIAL




Milé dámy,


v predchádzajúcom článku o najnovších 
jarných trendoch som vám priblížila, 
čo je momentálne "in" v oblasti líčenia 
a takisto ste si mohli pozrieť obrázkový 
návod ako postupovať pri líčení v modrom 
prevedení. Dnes prichádzam s ďalšou 
jarnou  inšpiráciou, tentokrát v pastelových 
odtieňoch zelenej a tyrkysovo-modrej.

. . . . . . . . . . . . . .

Na očistenú a hydratovanú pokožku 
som naniesla priehľadnú podkladovú 
bázu Gosh a následne minerálny 
práškový make-up bareMinerals 
(odtieň fairly light N10) .

Na kontúru tváre mi poslúžila 
paletka Ruby Rose a na obočie 
trio smokey očné tiene Gosh. 
Ako podklad pod očné tiene 
som prvý krát vyskúšala Urban 
Decay Eyeshadow Primer Potion 
(obrázok 2.) a naozaj nesklamal!
Nielenže tiene vydržali celý deň 
bez porušenia a zrážania sa 
v záhybe očného viečka, ale aj 
pigmentácia bola dvojnásobná. 
Na záver som použila Gosh 
On Stage Cool Lip Jam lesk 
na pery v tube, jemný 
pastelový ružový odtieň 107. 
Má príjemnú žuvačkovú vôňu 
s nádychom mentolu a na perách 
vytvára chladivý efekt.

2 komentáre:

  1. bože julinka, aká si len krásna na tej fotke č. 6, taký krásny úsmev...a na tej výslednej ani nehovorím...nádherné je celé líčenie a naozaj to vyzerá veľmi fresh! :))

    kullička :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak Julinka z tohto som odpadla, vyzerá to úžasne. A súhlasím s predchádzajúcim komentárom, krásny úsmev :-) Takéto líčenie je nádherné, svieže :-) kiss

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...