17. mája 2013

BEAUTY UK EYESHADOWS- FEATURED IN VOGUE

make-up/ hair/  photo by Julia Strockova

Milé dámy,
dnešný príspevok som pripravila
zvlášť pre tie z vás, ktoré rady
experimentujete s farbičkami, ale takisto
pre tie, ktoré rady pozeráte kreatívne
líčenie. Pri líčení som použila paletku
no.2 Soho od Beauty UK.

Dear ladies,
today's post is prepared especially
for those of you who like to experiment
with colours, but also for those who like
to look at creative make-up ideas.
In this make-up tutorial I'm using palette
no.2 Soho by Beauty UK.
http://www.beautyukcosmetics.com/

Paletka obsahuje 10 tieňov v sýtych 
živých farbách. Pri jej pomerne nízkej 
cenesom bola veľmi prekvapená 
pigmentáciou a takisto výdržou aj 
bez použitia podkladovej bázy.


This palette contains 10 shades 
in vibrant vivid colours. With its relatively 
low price, I was very surprised with 
their pigmentation and also durability 
even without using eye shadow primer.
Okrem farebnej paletky no.2 Soho, 
určenej viac-menej na extravagantné 
či párty líčenie, sú na trhu dostupné aj 
ďalšie variácie v neutrálnejších odtieňoch, 
vhodné aj na bežné využitie. Pri všetkých 
prevedeniach oceňujem najmä mix 
matných aj jemne perleťových tieňov.

In addition to the vivid coloured palette
no.2 Soho, designed more likely
to an extravagant or party make-up,
there are other variations in more
neutral shades available, suitable for
a day and night time use. I really
appreciate the mix of matte and
shimmer shadows in all versions
of Beauty UK eyeshadow palettes.

Ak vás zaujíma, ako som postupovala 
pri líčení na úvodnej fotografii,
pozrite si nasledovný obrázkový postup.

If you are wondering how I did the eye 
make-up on the first initial photo,
see the following image tutorial.


make-up/ hair/ photo by Julia Strockova


6 komentárov:

  1. jeeej, tú paletku mám doma :) to bol krásny darček... :) ešte sa tak vyhrať s farbičkami ako ty... :) anička kullička .)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ozaj, aj som na to celkom zabudla. Vyskúšaj podľa postupu a pošli mi foto :)

      Odstrániť
  2. Tak som sa vrátila k tomuto článku a som naozaj ohromená. Paletku si zadovážim a budem skúšať :) Keby sa to náhodou podarilo, dám vedieť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné líčení, ta poslední dvoj fotka je dokonalá!!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...