14. februára 2014

WILL YOU BE MY VALENTINE?

Milí priatelia,

dnes slávime Valentína- deň, ktorý
je pre niektorých zbytočný a otravný
(supermarkety aj sociálne siete nás
bombardujú akciami už od nového roku)
alebo naopak, nájdu sa aj ľudia, ktorí sa
na tento deň špeciálne pripravujú...

Pre mňa je tento (ne)povšimnuteľný "sviatok"
ako inšpirácia pre ďalší článok a keďže je to
môj prvý valentínsky príspevok, tešila som sa
na prípravy a bola zvedavá, čo z toho vznikne :)
.............................
Dózičku na fotografii som dostala pred vyše rokom
od mojej dobrej kamarátky aj spolu s bielym srdiečkom,
ktoré som už použila v staršom príspevku PINK ROMANCE
(po kliknutí presmerovanie na článok).
................................


Budete sa čudovať, ale toto červené srdce som
našla asi pred 7 rokmi (možno aj viac) pohodené
v meste na ulici. Vzala som si ho a dokonca som
ho zbalila so sebou aj do Anglicka. Veľakrát som
ho chcela vyhodiť, no netuším, čo ma k nemu
tak pripútalo... Ale rozhodne sa mi teraz zišlo :)
................................


Rozhodovala som sa, aké pery zvolím dnes,
no už čoskoro odhalíte ten správny produkt.
Pri líčení som použila paletu tieňov od Zoevy
Warm Shimmer Palette a špeciálne som si na túto
príležitosť objednala rozkošné trio farieb na líčka
v tvare srdiečka od Too Faced - odtieň Candy Glow.
Postup líčenia je opäť celkom jednoduchý,
žiadne ostré kontrasty farieb, myslím, že aj
začiatočníčky to zvládnu ako profesionálky.
Možno vás trochu potrápi linka, ale verte mi,
že aj ja mám dni, kedy nie je stopercentná :)
Pre výraznejší efekt som použila umelé mihalnice Ardell.
A tu už je odhalený lesk, pre ktorý som sa bez váhania
rozhodla - L'Oreal Paris GlamShine Stain Splash
Klasické červené pery vám dodajú ten
pravý elegantný a sexy valentínsky "šmrnc".
............................
Želám vám všetkým pekný zvyšok Valentína,
zadaným aj nezadaným a prajem vám, aby ste si
lásku prejavovali nielen dnes, ale po celý rok.
Darčeky nie sú všetko, dôležité sú prejavy a činy.
Milujte a vážte si najmä seba samého, len vtedy
dokážete lásku aj úprimne dávať. Veď predsa všetci
si zaslúžime milovať a byť milovaní...
............................


11 komentárov:

  1. Moc pěkné líčení :)

    ilonastrejcova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tvoj blog by si zaslúžil oveľa viac followerov, aspoň 1000, chválim! a máš krásne fotky (musíš mi dať tip ako sa sama dobre odfotiť) :) Si veľmi šikovná! Mrkni môj blog o koloristike: krasavnutri.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ti veľmi pekne, snáď sa ich tu časom nazbiera viac :)
      A tipy ako samú seba najlepšie odfotiť? Urob si zopár "selfies" z viacerých pozícii, aby si zistila, z ktorej strany sa ti výsledný efekt pozdáva najviac. Niekto vyzerá lepšie z pravej strany, iný z ľavej, ďalší spredu. Nastav si čím väčší zoom, aby fotka nedeformovala proporcie tváre (napríklad väčší nos, vystupujúce čelo...) a vyber si miesto z dobrým osvetlením, pre mňa je najlepšie denné svetlo a tvárou k oknu.
      P.S. Blog ma veľmi zaujal a aj som zistila, že som preavdepodobne chladné leto :) mám rada všetky farby, ale pristanú mi viac studené farby. Aj v prípade čiernej nie je čierna ako čierna :) Držím palce

      Odstrániť
  3. krasne, jemne a pritom rafinovane

    OdpovedaťOdstrániť
  4. prosim ta odkiaľ si si objednala tu licenku? ak z original stranky kolko ta vyslo postovne. dakujem pekne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z beautybay.com a doručujú aj na Slovensko. Podľa toho, čo píšu, je poštovné zadarmo.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...