3. apríla 2015

MINT GREEN & LILAC MAKE-UP TUTORIAL


Milí priatelia,

ako som sľúbila, na rad prišla ďalšia jarná pastelová inšpirácia. Líčenie v kombinácii mentolovej a lilavej. Tak často sa podobné líčenie vyskytlo na mojom blogu, až si hovorím, že v budúcom príspevku vás už musím prekvapiť opäť niečím netradičným :)

Sú to moje obľúbené farby, v mentolovej (so štipkou tyrkysovej a limetkovej) mám zariadenú pracovnú izbičku. Zákazníčky tvrdia, že táto farebná kombinácia pôsobí veľmi upokojujúco a čisto.

Hoci to na Slovensku vyzerá ako na Vianoce, tu v Anglicku máme príjemné a celkom slnečné počasie. Tulipány mám v každej izbe a zopár som naaranžovala aj na schodište, aby si aj susedia potešili oko počas veľkonočných sviatkov.

Užite si, moji drahí, dnešný príspevok aj predĺžený víkend a nezabudnite mi dať jeden štedrý veľkonočný hlas v súťaži Bloger roka kliknutím SEM.

Mňa čaká skorá pracovná sobota, ale keďže svoju prácu milujem, spojím príjemné s užitočným.

P.S. náhrdelník mám z New Looku a šaty s golierom od Dorothy Perkins ešte z minulého roka. Oba akciové úlovky :)


4 komentáre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...